Skip to content

גיא כספי מסביר את היתרון של שכירת יועץ שיווקי

יועץ שיווק יכול לעזור לעסק לתכנן ולבצע אסטרטגיות שיגדילו את טווח ההגעה של החברה. היתרונות של שכירת יועץ שיווק כוללים: זרה בפרסום ובמיתוג וגם בתמחור. יועץ שיווקי יכול לעזור לכם ביותר מהיבט אחד בלבד של העסק שלכם.

יועצי שיווק מעולים לעסקים מכיוון שהם לא רק מומחים בשיווק אלא גם באסטרטגיה עסקית, משאבי אנוש ותחומי ניהול אחרים. זה הופך אותם למגוונים יותר מאשר סוגים אחרים של יועצים שמתמחים רק בתחום אחד כמו חשבונאות או פיננסים. לכן ליועצי שיווק יש בסיס ידע רחב יותר מאחרים המאפשר להם לספק ייעוץ טוב יותר לכל סוג של עסק.

החסרונות ביועץ שיווק חיצוני: יועץ שיווקי אינו יכול לספק את אותה רמת שירות כמו צוות פנימי. ליועץ עלול לקחת יותר מדי זמן להפיק תוצאות, יועץ שיווק יכול לעזור לעסק עם האסטרטגיה שלו, אבל עלול לקחת זמן רב מדי לתוצאות להגיע. זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר עבור חברה שמחפשת הצלחה מהירה.

 העובדה שליועצי שיווק לוקח זמן להפיק תוצאות היא לא חיסרון. זה יתרון בגלל הזמן שלוקח להפיק תוצאות. ההתמקדות שלהם ביעדים ובאסטרטגיה ארוכת טווח פירושה שדעתם פחותה שיוסחו על ידי הצלחות או כישלונות קצרי טווח, שעלולים להזיק לעסק.

5 עצות שיווקיות של גיא כספי שיעזרו להגדיל את העסק שלכם

שיווק הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול עסק. זה מה שמבדיל עסק מהמתחרים שלו והוא יכול ליצור או לשבור עסק. להלן 5 טיפים שיווקיים המומלצים של גיא כספי אשר יעזרו להצמיח את העסק שלכם:

1) הבינו את קהל היעד שלכם

2) צרו אסטרטגיית שיווק יעילה

3) השתמשו בערוצי מדיה חברתית כדי ליצור קשר עם לקוחות

4) תתעדכנו בטרנדים

5) בקשו משוב מלקוחות