Skip to content

הטיפים של גיא כספי לשיווק במדיה חברתית

מאמר זה עוסק בטיפים שחשוב למשווקים לדעת על מנת לשווק את העסק שלהם בצורה יעילה יותר. מאמר זה יספק טיפים כיצד ניתן  להשתמש בשיתופי פעולה עם משפיענים ועבודה עם פלטפורמות מדיה חברתית למטרות שיווק.

שיתוף פעולה עם משפיענים

חשוב לדעת איך לשווק את העסק ולגרום לו לצמוח. דרך מעולה לעשות זאת היא שיתוף פעולה עם משפיענים. למשפיענים יש קהל עוקבים גדול והם בדרך כלל טובים במה שהם עושים, מה שאומר שיהיה להם קל יותר לקדם את המוצר או השירות שלכם, בניגוד למי שאין לו קהל עוקב גדול או בעל טווח הגעה קטן יותר ממכם רוצה גם אותם.

כדי שהאסטרטגיה הזו תעבוד, אתם צריכים את המשפיען בצד שלכם ולא רק בגלל שהוא מקבל תשלום ממכם. הם צריכים להתעניין באמת במוצר או בשירות שלכם בגלל התשוקה שלהם אליו, מה שיבטיח שגם העוקבים שלהם יתעניינו.

גיא כספי מסביר למה כדאי להשתמש במחולל תוכן

פלטפורמות מדיה חברתית הן דרך מצוינת לשווק את העסק. חשוב לדעת להפיק את המקסימום מהפלטפורמות הללו על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. פלטפורמות מדיה חברתית הן דרך מצוינת לשווק את העסק שלכם. ודאו שאתם תמיד מפרסמיפ תוכן שרלוונטי לחברה ולתעשייה שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בפלטפורמות האלה ככלי מיתוג אישי, שיעזור לכם להגדיל את הנוכחות שלכם באינטרנט.

גיא כספי מייעץ להשתמש גם במחולל תוכן אפליקציית הכתיבה הטובה ביותר עבור מדיה חברתית. מחולל תוכן מתמצא במדיה חברתית הוא מוצר חובה לכל עסק. אפליקציה כזו תקל עליכם לנהל את כל ערוצי המדיה החברתית שלכם במקום אחד. אתם יכולים גם לתזמן פוסטים מראש ולהשתמש בניתוח סטטיסטיקה כדי לראות את ביצועי הפוסטים שלכם בכל פלטפורמה.