Skip to content

ליווי עסקי- מה הוא יכול לתת לי מעבר לתוצאות, אם בכלל? -חלק ב'

בחלק א' של המאמר הפנימי שלפנינו התחלנו לנסות ולהבין מהו הערך המוסף שנקבל בעת רכישת שירותי ליווי עסקי. אנו נדגיש שוב כי ישנה חשיבות עצומה לקבלת התוצאות, ולצד זאת, אנו מאמינים בגיא כספי כי גם הדרך (ובפרט ההנאה ממנה) חשובה לא פחות.

ערך מוסף נוסף שיתקבל בעת רכישת שירותי ליווי עסקי הוא פשוטו כמשמעו- כלים משמעותיים ומקצועיים שישדרגו את היכולות העסקיות שלכם. בכל עסק כמו בכל עסק, ישנה חשיבות מהותית ללמידה אינסופית. לעיתים אנו מצויים במעין לופ, ואיננו מצליחים להסתכל לצדדים כי אנו עסוקים בלהביא את הלחם הביתה. אנו, אצל גיא כספי, נלמד אתכם את הכלים הללו, וגם נלמד אתכם כיצד תוכלו לשלב את את תהליכי הלמידה הכה חשובים הללו בשוטף.

ונדון בערך מוסף משמעותי נוסף והוא הלמידה לתיכנון אסטרטגי וקבלת החלטות. וכן שמנו את שני אלו באותו סל, ולא בכדי. אנו בגיא כספי מאמינים כי הידיעה כיצד לקבל החלטות היא חלק עצום ובלתי נפרד ומתכנון אסטרטגי והצלחה עסקית, בפרט ניהול עסקי. בייחוד בעידן של היום בו האפשרויות והשפע כה עצומים, קל מאד להתבלבל, לקחת צעד אחורה ולא להחליט. את הלמידה כיצד להחליט ניתן לרכוש, לדעת לוותר על "אפשרויות אחרות" ובעיקר, כך קל הרבה יותר לגבש אסטרטגיה נכונה ולעמוד מאחוריה. את הכלים הללו ועוד סל ערכים נוספים תקבלו אצלנו, ואנו מבטיחים לכם, יש למה לצפות.