Skip to content

שאלת השאלות: האם כדאי לי לקחת ליווי עסקי?

אנו בגיא כספי נשאלים רבות את השאלה: האם אנחנו, כעסק חדש, עסק ותיק, עסק שכבר מצליח, צריכים לקחת את תכנית הליווי העסקי. ובכן, התשובה שלנו היא תמיד, ככלל- כן. אתם בהחלט צריכים. לא מחויבים, אבל בהחלט צריכים. אנו מאמינים שאם לא היה בכם הספק כי יש בכם יותר פוטנציאל ממה שאתם חווים אותו כיום, השאלה לא הייתה נשאלת. ובכלל, אנו מאמינים שבעסקים כמו בעסקים, אין תקרת זכוכית, אז למה לא לממש את כל מה שאפשר לממש? אז כן, חברים, התשובה היא- כן.

ועכשיו- נשמח לפרט. בואו נבין זאת, בזמן שעסק עובד ומתפקד תמיד אבל תמיד יעלו שאלות, מענות או תהיות לגבי מצבו הנוכחי, העתיד הצופן לו, כיצד להתמודד עם סיטואציות בדמות כוח עליון (דוגמת הקורונה שכבר הכרנו) וכדומה. תמיד יהיו אירועים בלתי צפויים, תמיד יהיו תחזיות טובות או פחות טובות, והחכמה היא לדעת איך להתמודד, בכל מצב, ואף לצמוח ממנו (אנחנו בכלל לא מדברים על להישאר במקום). פיתוח עסקי משמעותו פיתוח לא-משנה-מה. הוא איננו פיתוח תלוי דבר, הוא מבוסס על מחשבה יצירתית אשר שמה דגש על פתירת בעיות. ועל כן, אנחנו מאמינים שליווי עסקי הוא תמיד התשובה.

לכן, הפנייה אליה, חברה לפיתוח עסקי, ללא ספק תטיב עם כל עסק, קטן, גדול, ותיק או חדש ככל שיהיה. אנו מאמינים שניתן ואף צריך להביא כל עסק לכדי מימוש מלוא הפוטנציאל שלו ומעבר אלפי מונים. אחרת, בשביל מה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים? למידע נוסף תוכלו לפנות לגיא כספי.