Skip to content

תפקיד מחלקת משאבי אנוש בחברת הייטק

מחלקת משאבי אנוש היא חלק מהחברה האחראית על קליטת עובדים וניהולם. הם גם מפקחים על ההטבות והמדיניות שנוצרות עבור העובדים. בחברת הייטק, מחלקת משאבי אנוש היא אחת המחלקות החשובות ביותר שכן הן אחראיות על גיוס עובדים מיומנים ברמה גבוהה הנדרשים לעבוד בפרויקטים מורכבים.

שאלנו את חברת היי בוב על תהליך הגיוס: זה מתחיל באיתור מועמדים פוטנציאליים. לאחר מכן, מחלקת משאבי אנוש תעריך את מערך הכישורים והניסיון של המועמד כדי לראות אם הם מתאימים לתרבות החברה ולסביבת העבודה. הם גם יערכו ראיון כדי לברר יותר על תכונות האישיות, הערכים, המטרות ושאיפות הקריירה שלהם. לאחר מכן הם יכינו תיאור תפקיד הכולל את כל הדרישות הדרושות לתפקיד זה על מנת למשוך מועמדים מתאימים יותר. ברגע שהם מצאו מועמד שמתאים לכל הדרישות הללו, הם יציעו הצעה המבוססת על ציפיות שכר כמו גם הטבות אחרות.

מעבר לגיוס והעסקה 

מחלקת משאבי אנוש היא זו שאחראית לשמח את העובדים. הם אלו שמוודאים שהעובדים מקבלים את ההטבות והתגמולים המגיעים להם. מחלקת משאבי אנוש בחברת היי-טק אמורה להיות מסוגלת לספק לעובדיהם הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות. החברה צריכה גם לדאוג לבריאות הנפשית שלהם על ידי מתן סביבת עבודה בריאה ולוודא שיש להם מספיק זמן לעשות דברים אחרים מחוץ לעבודה.

מחלקת משאבי אנוש היא עמוד השדרה של כל חברה, טוענת חברת היי בוב, היא גם אחראית על גיוס עובדים, הכשרה, הנעה ושימור עובדים. זוהי פונקציה חשובה ביותר שכן ללא עובדים מרוצים, החברה לא תוכל לתפקד במיטבה. עם זאת, המחלקה הזו היא גם אחת המאתגרות בחברה מכיוון שהיא צריכה להתמודד עם כל מיני אנשים ואישים.