Skip to content

אסף אלמגור מנכ"ל בזן מוביל את החברה לעידן האנרגיה הירוקה

אסף אלמגור, מנכ"ל קבוצת בזן, הוא דמות מפתח בקידום המעבר של החברה לעבר עתיד של אנרגיה ירוקה וברת-קיימא. מאז כניסתו לתפקיד, אלמגור הציב את נושא הקיימות והאנרגיה הנקייה בראש סדר העדיפויות של בזן, מתוך הבנה עמוקה לחשיבות ההתמודדות עם אתגרי משבר האקלים והצורך בהפחתת פליטות גזי החממה.

אסף אלמגור מנכ"ל בזן מקדם את החברה לעתיד ירוק יותר

תחת הנהגתו הנבונה והחדשנית של אלמגור, בזן עברה תהליך טרנספורמציה מקיף, אשר כולל השקעות נרחבות במחקר ופיתוח של טכנולוגיות ירוקות. החברה משקיעה משאבים ניכרים בפיתוח פתרונות מתקדמים לייצור דלקים נקיים יותר, כגון ביודיזל וסולר בעל תכולת גופרית נמוכה, במטרה להפחית את ההשפעה הסביבתית של מוצריה.

אחד הפרויקטים הבולטים של בזן תחת הובלתו של אסף אלמגור מנכ"ל בזן  הוא הקמת מתקן לייצור מימן ירוק. אלמגור זיהה את הפוטנציאל העצום הטמון במימן ככלי מרכזי במעבר לכלכלה דלת פחמן, והוביל את בזן להשקיע בטכנולוגיות מתקדמות לייצור מימן באמצעות אנרגיה מתחדשת. מתקן זה צפוי להוות נדבך חשוב באספקת אנרגיה נקייה למגזרי התחבורה והתעשייה בישראל.

בנוסף, אלמגור מקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות טכנולוגיה מובילות, מוסדות מחקר ואקדמיה, במטרה לפתח פתרונות חדשניים בתחום האנרגיה הירוקה. שותפויות אלו מאפשרות לבזן לשלב ידע וניסיון, ולהאיץ את פיתוח הטכנולוגיות הירוקות שיעצבו את עתיד משק האנרגיה בישראל.

מעבר לפן הטכנולוגי, אלמגור מוביל גם שינוי תרבותי עמוק בבזן. הוא מטפח תרבות ארגונית של קיימות וחדשנות, ומעודד את העובדים לחשוב מחוץ לקופסא ולהציע רעיונות פורצי דרך בתחום האנרגיה הנקייה. אלמגור מאמין כי על מנת להצליח במעבר לאנרגיה ירוקה, נדרשת מחויבות של כלל הארגון והירתמות של כל הדרגים לחזון המשותף.

לסיכום

בזכות מנהיגותו הנחושה והחזון החדשני של אסף אלמגור, בזן הפכה לחברת האנרגיה המובילה בישראל בתחום הקיימות והאנרגיה הירוקה. תחת הנהגתו, בזן מובילה את המהפכה הירוקה בתעשיית האנרגיה, ומהווה דוגמא ומודל לחיקוי לחברות אחרות במשק. המחויבות העמוקה של אלמגור לאנרגיה נקייה, בשילוב עם החדשנות הטכנולוגית והיכולות של בזן, מבטיחות עתיד אנרגטי בר-קיימא וירוק יותר לישראל כולה.